— тож тепер взаємодія громадян та Новотроїцької селищної ради стане простішою та швидшою.
Про що можна дізнатись у чат-боті?
Чат-бот є надійним помічником жителів громади, бо містить важливу інформацію про адміністративні послуги, місцеві заклади та служби. Завдяки чат-боту можна дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП, написати електронне звернення, оцінити роботу комунальних установ і підписати петицію до місцевої влади тощо.
Як скористатись чат-ботом СВОЇ?
Користування чат-ботом досить легке: власники смартфонів можуть перейти за посиланням https://toolkit.in.ua/chatbot у Viber і Telegram та вибрати необхідний блок. Усього їх три : Послуги, Я+Влада і Моя громада.
- У блоці Послуги міститься інформація про ЦНАП, адміністративні послуги, у тому числі електронні.
- Блок «Я+Влада» дозволяє написати електронне звернення, відгук, проголосувати за петицію до місцевої влади.
- Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві установи та служби, останні новини та події у Новотроїцькій селищній територіальній громаді.
Запуск муніципального чат-бота СВОЇ реалізується Новотроїцькою селищною радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.
Відеоінструкція по користуванню чат-батом https://www.youtube.com/watch?v=heL_HjBj0ko
Також можна замовити послуги та ознайомитись з актуальною інформацією безпосередньо на сайті ЦНАП Новотроїцької громади за посиланням https://cnap.ntsr.gov.ua
Приєднуйтесь!